Wie wordt de sociaalste ondernemer van Winterswijk 2018

25 april 2018

Wie wordt de sociaalste ondernemer van Winterswijk 2018

Aanstaande 1 mei hebben wij weer zoals ieder jaar de uitreiking voor de sociaalste ondernemer van Winterswijk.

We hebben 2 genomineerde ondernemers en in willekeurige volgorde zijn dit:

1. Carel van Sorgen, directeur van 247 TailorSteel Varsseveld en 247 Tubestore Winterswijk die een postbode die 50 jaar voor Post.nl gewerkt had en bij zijn pensioen nog geen afscheidsfeestje kreeg aangeboden, uit eigen zak 1000 euro overmaakte omdat hij het een schande vond hoe deze man behandeld werd
  2. Harm Wassink van Harm Kookt, die voor veel mensen het eten verzorgt vanuit zijn bedrijf. En daarnaast voor veel mensen een luisterend oor is. Mensen kunnen bij hem hun ei kwijt.

U kunt mee bepalen welke ondernemer deze prijs wint, breng daarom uw stem uit op één van deze drie waarvan u denkt dat deze ondernemer de prijs verdient.

De stemming sluit op zondag 29 april

Reacties

Ik kies voor de ene ondernemer die niet genomineerd wilde worden omdat hij vond dat wat hij deed, en waarvoor wij hem wilde nomineren, volkomen vanzelfsprekend is. Desnoods anoniem, maar ik kies voor hem

1 carel van sorgen