Wie wordt de sociaalste ondernemer van Winterswijk 2016

19 april 2016

Wie wordt de sociaalste ondernemer van Winterswijk 2016

Aanstaande 1 mei hebben wij weer zoals ieder jaar de uitreiking voor de sociaalste ondernemer van Winterswijk.

We hebben 3 genomineerde ondernemers en in willekeurige volgorde zijn dit:

1. Tolkamp Keukens met Erik Grevers als directeur is genomineerd voor de gezinsdag die zij belangeloos hebben georganiseerd voor de vluchtelingen in het AZC. Een lichtpuntje voor deze mensen in een zware tijd.
  2. De Storm met Ineke van Empel als directeur is genomineerd vanwege de grote klantvriendelijkheid en moeite die zij verrichten om het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken. Vooral het feit dat ze mensen helpen die graag een voorstelling willen zien maar dit niet altijd kunnen betalen spreekt ons aan.
  3. Norbert Olthof van Norbert Olthof Bouwservice en Stef de Heer van de Heer IJs & Snacks zijn beide genomineerd voor het fantastische werk wat zij verrichten voor Stichting Nina, met de NINA Run als bekendste activiteit. Norbert als oprichter van de stichting en Stef als grote contributeur die een gedeelte van de ijsopbrengst ter beschikking stelt van de stichting.

U kunt mee bepalen welke ondernemer deze prijs wint, breng daarom uw stem uit op één van deze drie waarvan u denkt dat deze ondernemer de prijs verdient.

De stemming sluit op vrijdag 29 april

Ik stem op de Storm, omdat ze ook fantastisch omgaan met mensen met beperkingen