SP- (STEMM) ERS BEDANKT

17 september 2012

SP- (STEMM) ERS BEDANKT

Allereerst willen we VVD en PvdA feliciteren met hun overwinning en Johan Houwers met zijn wellicht hernieuwde optreden in de Tweede Kamer.
Kijkend naar de campagne kunnen we stellen dat we in Winterswijk een goede campagne hebben gevoerd. Als enige partij hebben we nagenoeg alle straten in Winterswijk geflyerd en voorzien van laatste dag kaarten. Ook andere onderdelen van de campagne zijn positief verlopen, zoals de inzet van de bus en het plakken van de borden en zuilen.
Wij hebben als afdeling, vanuit de principes van de SP, een goede campagne gevoerd en hebben met veel mensen op straat en aan de deur gesproken. We mogen trots zijn op de groei die de afdeling doormaakt qua aantal leden en aantal SP-ers die hebben deel genomen aan de campagne.
We zullen doorgaan met ons hard te maken voor zaken waar de menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit in het gedrang komt.
Aan de kraam is gebleken dat er nog genoeg werk aan de winkel is voor de SP. We gaan door op de ingeslagen weg en deze campagne heeft aangetoond dat we groeiend zijn. Alle stemmers: bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen, u kunt op ons rekenen!