SP on the rood tour

19 augustus 2012

SP on the rood tour

Tijdens de vakantieperiode konden veel SP leden niet stil blijven zitten nu de verkiezingen in aantocht zijn. In en rond Winterswijk kon men de SP al fietsend tegen komen tijdens de On the Rood Tour. We zijn er klaar voor

Hierbij werden vooral de buurtschappen aangedaan. Bewoners uit deze buurtschappen konden met ons in gesprek gaan, zodat wij ook weten wat er in het buitengebied speelt. Dit Buurten in de Buurt doet de SP al jaren in de woonwijken van Winterswijk; het buitengebied willen we zeker niet overslaan.

In de buurtschap

De SP is een actieve partij, die niet alleen van achter een bureau met politiek bezig is. Tijdens deze bezoeken blijven we ook mensen er van overtuigen dat ze beter lid kunnen worden van onze partij. Als je lid bent van de SP kun je ook tijdens bijeenkomsten je mening geven over zaken, die dan vervolgens serieus worden behandeld door de bestuursleden.

On The Road

We kunnen met z’n allen Nederland socialer maken en sociaal houden. De SP is de partij die dit wil doen.

Rene Wevers