Campagnenieuws

26 juni 2012

Campagnenieuws

Het punt was nog wel niet je dat, maar door de vele gebruikers van de rotonde hadden we veel voorbijgangers die ons daar hebben gezien. Fietsers en voetgangers hadden meer tijd om even bij ons stil te blijven staan om een praatje te maken, wat de bekendheid van de SP zeker ten goede zal komen.

Door een vijftal SP-ers zijn ongeveer 300 ZO-kranten verspreid, waarbij als inlegvel een aanmeldingsformulier werd bezorgd. Campagne Peperbus 2012 ZO krantenNieuwe leden zijn nog altijd welkom.

Komende zaterdag zullen we met de kraam bij het station plaats nemen, hoe de agenda er daarna uitziet moet nog besproken worden, maar bereidt je er maar vast op voor dat de kerngroep deze zomer nog wel eens een beroep op jullie zal doen. Naamsbekendheid is zeker naar de komende verkiezingen toe erg belangrijk.

Campagne Peperbus 2012 gezellig

Bij de kraam staan en in gesprek komen met andere Winterswijkers is erg belangrijk en als het er op aan komt ook nog erg gezellig.

Dus als je nog een uurtje tijd over hebt meld je dan aan, er is altijd wel wat te doen.

Actieve SP-er
Bonne van der Hoek.