Nieuw Bestuur SP Winterswijk

27 maart 2011

Nieuw Bestuur SP Winterswijk

Maandagavond 21 maart is tijdens de ledenvergadering van SP Winterswijk een nieuw bestuur gekozen. Het was voor het eerst dat ook leden uit de gemeenten Aalten en Oost-Gelre waren uitgenodigd. Sinds oktober 2010 zijn Aalten en Oost-Gelre bij de afdeling Winterswijk ingedeeld.

We hebben eerst afscheid genomen van de vertrekkende bestuursleden. De penningmeester Frank Sonderen had al eerder aangegeven vanwege drukte een volgende termijn niet meer beschikbaar te zijn. Eric ter Horst heeft vanwege zijn gezondheid aangegeven een tijdje rustig aan te willen doen. We willen Frank en Eric hartelijk bedanken voor hun inzet. Beiden zijn er vanaf het begin af aan bij geweest en hebben dus een grote bijdrage geleverd aan de kwalitatieve en kwantitatieve groei van de afdeling.

Michael OyewoleEr is natuurlijk ook een nieuw bestuur gekozen. De overige vijf zittende leden zijn herkozen en we hebben er een nieuw bestuurslid bij namelijk Michael Oyewole.

Het bestuur ziet er nu als volgt uit:

• Marco Mulder (afdelingsvoorzitter)
  • Jeroen Rensen (organisatie-secretaris)
  • Hanneke Boesveld (penningmeester)
  • Ellen de Leeuw (algemeen bestuurslid)
  • René Wevers (algemeen bestuurslid)
  • Michael Oyewole (algemeen bestuurslid)

Jeroen Rensen geeft sinds kort in Winterswijk de cursus "Heel de Mens". Op de ledenvergadering heeft Jeroen kort uitgelegd wat het doel is van deze cursus. Hij heeft ook alle leden opgeroepen om aan te schuiven bij deze bijeenkomsten. Binnenkort zullen de data beschikbaar zijn via de agenda van onze site.

Ellen de Leeuw deed een oproep aan de leden om zich aan te melden voor een nieuw te vormen kerngroep. Iedereen die graag een extra steentje willen bijdragen aan de afdeling Winterswijk kunnen dit kenbaar maken door zich aan te melden bij Marco Mulder.

De avond werd in SP-stijl afgesloten met een hapje en een sapje.